Tässä näet Finmopo Oy:n verkkokaupan toimitusehdot.

Toimituskulut
 

  • Mikäli asiakas haluaa tilauksen postin / postiennakolla 5,00€ tai matkahuollon kautta / bussiennakolla lähetystavasta aiheutuva ennakkokulu 5.00€ tulee valita ja lisätä ostoskoriin. 
     
  • Verkkokaupassamme on erittäin edulliset toimituskulut ja yli 200,00€ ostokset toimitamme rahdin osalta rahtivapaasti, jos valitset maksutavaksi postiennakon 5,00€ tai bussiennakon ennakkomaksu 5,00€ tulee tilaajan maksettavaksi.
  •  
  • Finmopo Oy:llä on oikeus muuttaa kuljetusmaksuja tilauksen koon mukaan, kun matkahuolto on siirtynyt tilavuus hinnoitteluun, niin kevyt mutta kookas toimitus saattaa maksaa useita kymppejä.

Toimitus ja toimitusaika

  • Mikäli tuote on varastossamme, paketti lähtee Finmoposta yhden - kolmen (1-3) työpäivän sisällä. Huomioi uudet postin ja matkahuollon toimitusajat jotka on noin 4-7 vrk.
  • Mikäli kuluttaja ostaa tuotteita, joille Finmopo Oy on ilmoittanut eri toimitusajat, toimitetaan tilaus pisimmän ilmoitetun toimitusajan mukaisesti.
  • Finmopo Oy:n toimitukset tapahtuvat Suomen Postin ja Matkahuollon välityksellä, elleivät kuluttaja ja Finmopo Oy muuta erikseen sovi.
  • Finmopo Oy pidättää oikeuden toimittaa myös tilaukset osatilauksena jos tuotetta ei saa tai ole varastossa.

Palautukset

  • Kuluttajalla on oikeus palauttaa käyttämättömät tuotteet neljäntoista (14) päivän kuluessa tuotteen / tuotteiden vastaanottamisesta, vastaanottamispäivä poislukien. Palautettavan tuotteen ja tuotepakkauksen tulee olla olennaisesti samassa kunnossa kuin sitä vastaanotettaessa. Mikäli virhe ei ole Finmopon tai tuote ei ole viallinen, niin palautuksen postituksen maksaa asiakas.
  • Kuluttajan tulee tehdä palautusilmoitus sähköpostitse osoitteeseen myynti@finmopo.fi tai puhelimitse 040-5361544 ENNEN tuotteen palauttamista. Kuluttaja voi palauttaa tuotteen/tuotteet joista hyvitetään tuoteet, jos tuotevirhettä ei ole tai asiakas on tilannut väärän osan ja haluaa palauttaa tuotteen, niin palautuspostikulut tulee asiakkaan maksettavaksi.
  • Jos tuotteessa on virhe, niin palautuskulut hoitaa Finmopo Oy

Kuljetuksessa rikkoutuneet lähetykset

  • Toisinaan voi käydä niin, että huolellisesta pakkaamisesta huolimatta postikuljetuksen yhteydessä paketit voivat vaurioitua. Siksi on hyvä jo pakettia noudettaessa tarkistaa sen kunto postivirkailijan läsnäollessa. Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilattu tuote/tuotteet ovat vaurioituneet, tee postikonttorissa heti asiasta vahinkoilmoitus. Ota tämän jälkeen yhteyttä asikaspalveluumme sopiaksesi uuden tuotteen toimittamisesta.

1. Rekisteröityminen

 1.1. Tilauksen tekeminen ei edellytä rekisteröitymistä, mutta rekisteröityneenä asiakkaana saat ennakkotietoa mahdollisista uutuuksista ym..
a) rekisteröityä kuluttajana Finmopo Oy:n asiakasrekisteriin ilmoittamalla nimensä sekä muut pakolliset tiedot.
b) Antaa suostumuksensa, että Finmopo Oy rekisteröi henkilötiedot asiakasrekisteriinsä. Finmopo Oy:n asiakastiedot ovat luottamuksellisia. Finmopo Oy sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja muille kuin yrityskonsernin sisäisille yhteistyökumppaneille.
1.2. Kuluttajan tulee noudattaa tarkaavaisuutta ja huolellisuutta verkkokauppaa käyttäessään.

2. Tilauksen sitovuus

2.1. Yhteydenpito osapuolten välillä tapahtuu joko sähköpostitse, kirjeitse tai puhelimitse (puhelin 040-5361544). Kuluttaja sitoutuu tilauksensa tehtyään tarkkailemaan sähköpostiaan tilausvahvistuksen vastaanottamiseksi.
2.2. Sitova kauppasopimus tulee voimaan, kun Finmopo Oy on sähköpostitse lähettänyt tilausvahvistuksen.
2.3. Kuluttajalla on oikeus sähköpostitse, kirjeitse tai puhelimitse ennen tilauksen toimitusta peruuttaa koko tilaus tai osia tilauksesta. Toimitus on tapahtunut, kun kuluttajalle on toimitettu osa tilauksesta tai ilmoitus, että tilaus on noudettavissa postista.
2.4 Lunastamatta jätetyistä posti tai bussiennakkotilauksista, emme jatkossa myy asiakkaalle kuin ennakkolaskulla tai verkkopankin kautta maksettuna, Finmopo Oy:llä on oikeus laskuttaa jälkikäteen lunastamatta jätetyistä tuotteista aiheutuneet kulut.

3. Hinnat

3.1. Voimassaoleva hinta on hinta verkkokaupassa, joka on Finmopo Oy :n hinnastossa osoitteessa www.finmopo.fi. Voimassaoleva hinta on Euroissa (EUR). Finmopo Oy pidättää oikeuden hinnanmuutoksiin muualla kuin verkkokaupasta ostettuna.

3.2. Verkkokaupassamme on erittäin edulliset toimituskulut ja yli 200,00€ ostokset toimitamme rahdin osalta rahtivapaasti, jos valitset maksutavaksi postiennakon tai bussiennakon ennakkomaksu 5,00€  tulee tilaajan maksettavaksi. Finmopolla on oikeus muuttaa kuljetusmaksuja tilauksen koon mukaan kun Matkahuolto on muuttanut hinnoittelun tilavuuksien mukaan, ei painon ja kevyt mutta isohkon paketin kuljetus saattaa maksaa useita kymppejä.

3.3 Nämä hinnat ovat voimassa vain verkkokaupan kautta ostetuissa tuotteissa, Finmopo Oy pidättää oikeuden hintojen muutoksiin.

4. Toimitus ja asiakkaan velvoite tarkistaa tilaus sekä tuote ja vakio-osien takuu.

4.1. Mikäli tuote on varastossamme, on arvioitu toimitusaika yhdestä kolmeen (1-3) työpäivää.

4.2. Mikäli tuote halutaan ehdottomasti tiettyyn päivään mennessä, on siitä mainittava erikseen, esim. tilauksen teon yhteydessä. Finmopo Oy toimii toimituksen suhteen kuluttajien tarpeiden mukaisesti, mikäli se on kohtuudella mahdollista.

4.3. Tilaajan tulee tarkistaa tilauksen oikeellisuus kun tilaus saapuu tilaajalle, että tuotteet ovat sopivat ja kunnossa 14 vrk tilauksen saapumisesta. Finmopo Oy ei lunasta takasin puolivuotta vanhoja tilauksia tms.. tapauksissa. Vakio-osilla on  takuu jos ongelmia, niin ota yhteyttä Finmopoon. Viritysosia ei voi vaihtaa tai palauttaa eikä niillä ole takuuta.

4.4. Mikäli kuluttaja ostaa tuotteita, joille Finmopo Oy on ilmoittanut eri toimitusajat, toimitetaan tilaus pisimmän ilmoitetun toimitusajan mukaisesti jos tuotettan on varastossa.

4.5. Finmopo Oy toimittaa tuotteita Suomeen, Ahvenanmaalle ja Ruotsiin. Kaikki Finmopo Oy:n toimitukset tapahtuvat Suomen Postin ja Matkahuollon välityksellä, elleivät kuluttaja ja Finmopo Oy muuta erikseen sovi.

5. Maksuehdot

5.1. Maksu tapahtuu seuraavia maksutapoja käyttäen:

a) Lasku. Maksuosoituksen kirjauduttua tilillemme, lähetämme tilauksen välittömästi. Maksuosoituksen suuruus selviää verkkokaupan lähettämästä tilausvahvistuksesta.

b) Postiennakko. Maksu suoritetaan postikonttorissa lähetystä noudettaessa. Lähetys luovutetaan kuluttajalle maksua vastaan. Mikäli kuluttaja haluaa tilauksen postiennakolla, tulee asiasta mainita tilausta tehdessä. Tällöin kuluttaja maksaa postiennakosta aiheutuvat kulut.

c) Bussiennakko. Maksu suoritetaan matkahuollossa lähetystä noudettaessa. Lähetys luovutetaan kuluttajalle maksua vastaan. Mikäli kuluttaja haluaa tilauksen bussiennakolla, tulee asiasta mainita tilausta tehdessä. Tällöin kuluttaja maksaa bussiennakosta aiheutuvat kulut.

d) Voit noutaa tilauksesi liikkeestämme arkisin klo 12.00-17.00 Puurtajankatu 8, 04440 Järvenpää ja tällöin maksun voi tehdä käteisellä ja pankki ja luottokorteilla.

 

8. Reklamaatio

8.1. Mikäli kuluttajalle on toimitettu väärä tuote, tuote on vaurioitunut tms., tulee kuluttajan ilmoittaa asiasta 14 vrk sisään Finmopo Oy :lle, joko sähköpostitse osoitteeseen myynti@finmopo.fi tai postitse osoitteeseen Finmopo Oy Ahertajankuja 8, 04440 Järvenpää. Virheellinen toimitus palautetaan postikuluitta Finmopo Oy :n antamien ohjeiden mukaisesti. Palauttaminen tapahtuu reklamaation tekemisen jälkeen. Saatuaan palautetun tavaran, Finmopo Oy palauttaa jo mahdollisesti maksetun kauppahinnan asiakkaalle.

9. Ylivoimainen este (Force majeure)

9.1. Finmopo Oy ei vastaa siitä, että tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy Finmopo Oy:n vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta Finmopo Oy :n toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.

10. Riitojen ratkaisu

10.1. Tästä etäkauppasopimuksesta aiheutuviin riitoihin ja erimielisyyksiin sovelletaan Suomen lakia.

 11. Rekisteriseloste

11.1. LAKISÄÄTEINEN REKISTERISELOSTE


Rekisterinpitäjä: 
Finmopo Oy 
Ahertajankuja 8
04440 Järvenpää
Rekisterin nimi: Yritys asiakasrekisteri
Rekisterin tarkoitus: Asiakassuhteen hoitaminen
Rekisterin sisältämät tiedot:
Henkilön etu- ja sukunimi, lähiosoite, postinumero, postitoimipaikka, sähköpostiosoite, puhelinnumero ja salasana sekä muita tilauksen ja uutiskirjeiden toimittamiseksi tarvittavia tietoja.
Tietolähteet: Asiakas syöttää tiedot itse
Rekisteriasioita hoitava yhteyshenkilö: Ilkka Haljala
Finmopo Oy 
Ilkka Haljala
Sähköposti: 
myynti@finmopo.fi 
Rekisterin tietoja ei luovuteta ulkopuolisille. Tiedot tallentuvat palvelimelle, jonne vain rekisteriasioita hoitavalla henkilöllä on käyttöoikeudet. Tiedot on suojattu käyttäjätunnuksella ja salasanalla

Viritysosia ei voi vaihtaa tai palauttaa eikä niillä ole takuuta

Seuraa meitä Facebookissa